BIP epuap Częstochowa 42-202 ul. gen. Władysława Sikorskiego 56

Nauczanie zdalne

Szanowni Rodzice, drodzy Uczniowie

Zdalne nauczanie.

Nauczanie zdalne w Szkole Podstawowej nr 38 odbywa się na następujących zasadach:

1. Nauczyciele zobowiązani są do realizacji podstawy programowej zgodnie z tygodniowym planem lekcji dla poszczególnych oddziałów, równomiernego obciążenia zajęciami w danym dniu oraz dostosowaniem sposobu i metod pracy do potrzeb i możliwości ucznia
2. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą przy użyciu programu G-Suite (Classroom i Meet).
3. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą zgodnie z planem lekcyjnym gdzie w wymiarze 30 min przeprowadzona jest konferencja online przez aplikację Meet, zaś pozostałe 15 minut jest do pracy własnej ucznia lub do konsultacji z nauczycielem.
4. Każdy uczeń ma przypisane własne konto w domenie sp38.czest.pl, którego używa do nauki zdalnej. W przypadku braku dostępu, uczniowie lub opiekunowie kontaktują się z nauczycielem informatyki danej klasy lub wychowawcą.
5. Konsultacje nauczycieli będą odbywać się zgodnie z harmonogramem, umieszczonym na stronie szkoły
6. Wszystkie zajęcia pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów klas 1-8 odbywają się również w sposób zdalny.
7. Nauczanie indywidualne odbywać się będzie zgodnie z dotychczasowym harmonogramem (jest też możliwość włączenia ucznia do klasy przy nauczaniu zdalnym)
8. Praca uczniów w zdalnym nauczaniu powinna być na bieżąco monitorowana oraz weryfikowana
9. Nauczyciele na bieżąco dokumentują realizację jednostek lekcyjnych w dzienniku elektronicznym
10. Uczniowie powinni mieć możliwość poprawy ocen

Instrukcja dołączania do zajęć przy pomocy kodu

Logo SP38
Polityka Cookie

Witryna sp38.czest.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy OSK Sukces w celu optymalizacji działań.
Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.
Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.